Qrcus zoekt een Management ondersteuner

Qrcus B.V. is een gespecialiseerd SAP-adviesbureau in Limburg. We verlenen onze diensten aan zowel lokale midden- en grootbedrijven alsook voor wereldwijd opererende multinationals uit diverse typen industrieën. Onze consultants zijn hoogwaardige specialisten in hun vak en voeren hun werkzaamheden veelal uit op locatie van onze opdrachtgevers. Dit vergt een goedlopende bedrijfsvoering, een volledig juiste administratie en een hoge mate van flexibiliteit. Onze attitude is informeel met een hoge betrokkenheid.






Heb je een passie voor plannen en organiseren? Word je gelukkig van cijfers die kloppen? Sta je graag centraal in een organisatie en heb je een dienstverlenende instelling met een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Wil jij je kennis en ervaring inzetten bij een consultancy bedrijf met een platte organisatiestructuur en corporate klanten? Ben je op zoek naar veel zelfstandigheid en ben je zelfredzaam? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Bij Qrcus BV ben je echt onderdeel van het bedrijf.
Je ondersteunt en ontzorgt de directie in de dagelijkse taken en verantwoordelijkheden;
Je bent eerste aanspreekpunt voor de consultants voor wat betreft operationele zaken;
Je bent verantwoordelijk voor het voeren van de boekhouding (debiteuren en crediteuren);
Je verzorgt de interne administratie en levert informatie aan voor rapportages;
Je hebt affiniteit met belastingen (BTW- en loonheffing);
Je bent linking pin naar externe organisaties zoals accountant, salarisadministratie, verzekeringsmaatschappijen etc.;
Je ondersteunt bij het organiseren van vergaderingen, meetings en events.

Deze rol vervul je met een grote mate van zelfstandigheid waardoor je zelfredzaamheid goed ontwikkeld dient te zijn. Je bent in staat je eigen werk te managen en prioriteiten te stellen. Je bent communicatief vaardig, nauwgezet, sociaal en enthousiast.

Wat vragen wij?

Kandidaten voldoen zoveel mogelijk aan het volgende profiel:
MBO+ / HBO werk- en denkniveau;
Relevante werkervaring op het gebied van (HR)administratie;
Kennis en ervaring met verzekeringen (HR, Arbo, pensioenen, etc.);
Kennis van Exact, Office 365 en digitaal vaardig;
Fiscale ervaring is een pré (belastingen zoals aangiftes loonheffing, BTW);
Taalvaardig in zowel Nederlands als Engels;
Sterke organisatorische vaardigheden;
Communicatief sterk.  

Wat bieden wij jou? 

Een dienstverband met marktconforme (secundaire) arbeidsvoorwaarden;
Een tijdelijke functie van 1 jaar met uitzicht op een vast contract;
Salaris inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring;
Reiskostenvergoeding;
Betreft een parttime vacature, 16 - 20 uur per week in onderling overleg flexibel in te vullen verdeeld over drie of vier dagen;
Uitbreiding middels ondersteuning bij recruitment van SAP consultants;
Een leuke informele sfeer waarin je nauw samenwerkt met het management;
Naast werk ook deelname aan een aantal social events die je mede organiseert
Je standplaats is Sittard.   

Qrcus is een bedrijf met een open cultuur waarin veel ruimte is voor eigen initiatief en ontplooiing.

Interesse?
Neem contact op met Janne Meijers via 06-54 93 44 25, janne.meijers@Qrcus.nl
of met Ger Beckers via 06-51 51 40 12, ger.beckers@Qrcus.nl

SAP optimalisatie

Qrcus helpt bedrijven en organisaties om het beste uit hun SAP-systeem te halen. Wij streven voor onze opdrachtgevers naar financieel gezonde bedrijfsvoering en voortdurende optimalisatie van de organisatie en haar werkprocessen.


Qrcus

Bergerweg 120, 6135 KD Sittard
Postbus 5161, 6130 PD Sittard
T +31(0)46 400 8000
E: info@qrcus.nl

SAP expertise

• SAP Finance & Controlling
• SAP Treasury
• SAP Business Planning & Consolidation
• SAP Logistics (waaronder MM/SD)
• SAP Enterprise Asset Management
• SAP BW gecombineerd met MS Power BI
• SAP Analytics Cloud (SAC)
• SAP S/4 HANA
• SAP Autorisatie en compliance
• SAP Activate 

Additionele kennis
• Prince II
• Agile SCRUM
• APM
• Power BI

U heeft een vraag?